We hebben een leuk verblijf gehad met veel nostalgie maar ook met veel hitte. Veel gezelligheid,veel drukte (van Toby)en lekkere koffie. Tot gauw !!
Oswald,Sigriet en Toby
We hebben een leuk verblijf gehad met veel nostalgie maar ook met veel hitte. Veel gezelligheid,veel drukte (van Toby)en lekkere koffie. Tot gauw !!
Oswald,Sigriet en Toby